Idag är hon ren lycka!

Min fina fina svarta häst!
Bytte till mitt raka bett till 110 & tänkte att det fick bära eller brista men alltså åh vad fin hon var!!!! Gick in och gjorde en klockren nolla faktiskt! Allt bara stämde och hon hoppade som tusan.
Det är ju lite muppiga banor i vingåker men hon klarade de skarpa svängarna och tog sig över alla hinder. Är så himla stolt över min lilla plutt!! Det är ju faktiskt bara hennes 5:e tävling :)
Dagen i Vingåker har annars vart så jävla seg, så det var tur att sista ritten gick så bra haha. Men Malin Tamm filmade min runda så förhoppningsvis kommer den upp på youtube annars får vi lägga upp den på facebook!
Är väldigt nöjd som sagt & imorgon ska hon dit igen för att gå sin andra 110 :) Hoppas hon sköter sig även imorgon!
Nu ska jag käka lite mat & sendan ut och trimma bärran, huhuhu sent men har inte så mycket val :D

Kommentarer
Postat av: Kim

Grattis! :D

2012-06-28 @ 21:17:28
URL: http://justkim.blogg.se/
Postat av: emelie

Härligt att det gick så bra! Bådar ju gott inför framtiden om man säger så :))

2012-06-29 @ 16:08:00
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0