idiothest

hahahahah assså dum svart häst idag, orkar knappt skriva om det alltså.. Men ja hon var rätt fin i början men så fort jag började sätta lite press på henne så sparkade hon och hoppade upp i luften som en liten gris, en gång så jag fick hela svanshelvetet som ett slag i ansiktet, skönt! Så hackamore funkar ju uppenbarligen inte. Så imorgon är det bett som gäller, ska rida på mitt vanliga raka igen som funkade förr i tiden så får vi se, skiter i om hon får skav nu, jag är fan rädd om mitt liv. haha just om ni vill se film på de så kolla min facebook, rätt kul faktiskt.
Var ute på nattpromenad med mami nu på kvällen, blev en runda på 8km, nu jävlar ska jag komma i form och sluta vara fet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0