Nattbloggaren

Sådääär, nu är allt färdigt för en stund sen, blackan är ryktad & toffsar i manen & fläta i svansen. Känns gött! Bara hoppas att hon sköter sig :)
Petro & Bärr gick som sagt i skogen förut och skötte sig finfint! Bara en chillrunda.
Annars så har faktiskt Nikki blivit lite piggare men det lutar ändå till att boka tid nästa vecka innan vi åker till falsterbo. Hon är ju väldigt halt, sover hela dagarna förutom när hon går ut en sväng liksom. Hon blöder precis som att hon löper fast att hon gjort det lite väl länge nu. Vi kan ju inte ha kvar henne för våran skull vi måste ju tänka på henne, även om jag verkligen inte vill boka någon tid för hela min värld kommer att rasa, den bästaste som aldrig har lämnat min sida kommer nu att försvinna för alltid, det är inte rätt.
Mår fortfarande illa sen vi åt äckel kinamat.. Har gillat de förr men jag åt typ 2 bitar friterad kyckling och sen höll jag på att kräkas, kunde inte ens sitta kvar i köket när mamma & pappa åt för jag inte klarade av att höra det där knastret när de åt de flottiga äckelpäckelsakerna vwlifbrakszsrxöjm-xdrasdfghjk blööh mår illa igen bara av att ta upp de ;s
Jaja nu skaa jag sova, imorgon rullar vi mot vingåker runt kl 9 :)
hahhaah asså denna bild! tagen typ halv 4 på morgonen efter en utgång! Ligger seriöst på golvet och borstar tänderna haha :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0