Söndag

Tjenare!
Har haft en ganska vidrig natt och vaknat flera gånger pga av min sjuka, haha. Huvudvärken har väl tyyyp släppt men nu har jag ont överallt i hela aniktet/halsen osv. Känns även som  jag har nackspärr för jag kan inte röra mitt huvud speciellt mycket. Bara hoppas att skiten går över fort!
Snart ska jag ut och rida mina fina, så får vi se hur jag känner mig efter de. Nikki min voffsing blir bara sämre, nu haltar hon så mycket på sitt ena framben så det känns hemskt att se henne, men hon har ju fortfarande sin livsglädje kvar och vill vara med och busa med de andra. Men hon ska verkligen inte behöva lida så antagligen sker det som jag aldrig ens kunnat tänka mig, att vi blir tvugna att avliva henne. Någon dag nu till veckan.. Känns helt sjukt att skriva de, då hon ligger här bredvid mig just nu <3 Mitt allt, helvete va tomt det kommer att bli utan henne, tror knappt att något annat djur skulle kunna ersätta henne. Hon är den bästa hunden jag kommit i kontakt med under mitt liv. Ja usch va jobbigt det kommer bli.
Mår ju ganska så pissigt just nu men om jag känner mig lite bättre sen så åker jag nog med Huss hem efter de vart här och skott sina hästar så speenderar jag kvällen där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0