Svarten

Blackieblack var faktiskt duktig idag! Hon fick gå på sitt vanliga raka bett som hon gått med enda sedan vi fick reda på att hennes mun var cp så att hon behövde ett bett som låg stilla. Pressade henne inte alls idag utan red med lite glappande tygel & gjorde allt för att inte behöva ta henne i munnen. Testade även hoppa några språng och sataaan vad hon hoppade över blåa plankan, alltså helt sjukt språng så då sparkade hon bakut en gång efter det men annars var hon snäll :')

Så tänker testa det i 1m imorgon så får vi se. Men tar även med mitt kombi-bett som jag har tävlat på förr. Hon kan funka på det raka men det finns en chans att hon blir så tittig på det bettet, haha wierd men ju skarpare bett jag har detso mindre kollar hon liksom, men jaja vi får se!

Ska fixa klart henne sen när vi nattfodrar, ska sätta tofsar i manen så jag slipper dela upp den imorgon så det går lite fortare att knoppa :')

Jajaj wish me luck typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0