Yeaah

Nu känner jag verkligen för att börja blogga på riktigt igen. Bara få skriva av mig om vad som sker i livet, hur det går med hästarna osv.
jag har inte gjort ett skit idag som vart speciellt viktigt förutom att jag har ätit en hel påse med popcorn och fått ångest och sprungit på mitt band heheh även solat i flera timmar & läst. Ganska soft liv för tillfället. Snart kommer mamma hem och då bär det av ner till örsta med min knäppa svarta för att trimma ordentligt inför tävlingen imorgon.  Hon ska iväg till Vingåker och hoppa 1m & debutera 110. Så det kan bli spännande med tanke på hur mongo hon vart de senaste dagarna.
Sen blir det en uteritt på Petro tillsammans med mamma och Bärran.
Foto: Kommer sakna min klass #klassfest #klazzhest #snarttarvistudenten #spic9  http://instagr.am/p/LYssMFLst9/
Kan ju tillägga att jag saknar den här dagen skapligt mycket och jag saknar så många människor i min kära klass spic9. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0