Blackie & Bärran

Blackan gick ett pass på banan förut, red med gramanen. Det fungerade faktiskt riktigt bra och jag fick ihop henne på ett annat sätt, eller det var väl mer att när hon försökte slå sig fri och slippa jobba så kunde jag hålla kvar henne med hjälp av den.

Men hon är fasen lite jobbig ändå, tror att det sitter i kroppen på henne. Hon har ju liksom aldrig blivit "kollad" om man säger så, men nästa gång koko kommer så ska han få gå igenom hela henne :) För tror att hon kan ha spänningar i kroppen eller sitta fast någonstans.

Efter ridpasset så linimentade jag och maserade henne, ock gillade hon det inte speciellt mycket när hon fick liniment på bakbena.. Haha


Sen red jag bäris tillsammans med Lisa och Petro nu för en liten stund sen, hade faktiskt glömt bort att det var så trvligt att rida med sällskap.. Men vi hade klonktävling & red över små hinder och bommar :) Bärran var faktiskt jättefin men mitt jätteseriösa pass skjuts upp till imorgon liksom haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0