Blackie hoppad

Alltså underbara häst! Vet inte vad jag ska säga mer än att hon är helt fantastisk och inne i en riktigt flytperiod. Hon är snäll & gör som jag säger & dummar sig inte alls!!
Hon har fortfarande lite problem med att hålla kvar galoppen & byter gärna till korsgalopp genom vissa svängar, men allt eftersom så kommer det nog försvinna! Men hon hoppar helt FANTASTISKT!
Hinner inte skriva mer nu för snart kommer mina bröder och ska käka middag här. Men måste bara säga att jag har blivit grym på att köra bil!! Körde till kumla & parkerade på Ica och åkte en sväng inne i "city" & sen körde jag hem igen. Heheh så till sommaren har jag nog det där kortet. Tänker inte ens ta tag i och plugga teroin förns skolan är slut.
Film på blackan kommer senare. Dock vart det bara en fim från i början, för sen ville inte mamma filma mer :( Haha men håll utkik!

Kommentarer
Postat av: my

sv: verkligen:D

2012-03-25 @ 22:23:17
URL: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0