Duktiga hästar!

Eftersom vi var hemma tidigt från tävlingen så red jag Bärran nästan direkt när vi kommit hem. Red henne på banan med det vanliga raka bettet och med gummisnodd. Vet inte varför jag tog på den egentligen men det kändes bra.
Hon var iaf jättefin och vi hade ett litet buspass kan man väl säga, hoppade över små hinder på ca 70cm och red lite omhoppningssvängar. Hon tycker verkligen att det är så himla roligt. Hon var typ överglad och jättetaggad. Stutsade och  gjorde små gulliga hopp när hon bytte galopp.
Även fast att vi busade lite och jag lät henne gå lite fritt. Så fort jag tog tag i tyglarna och började jobba henne så var hon så himla fin! Gosan.

Sen longerades droppan. Hon var faktiskt snäll, vi hade inte någon inspänning alls men ändå. Så nu ska pappa longera henne varje dag i veckan så kanske det går att sitta på henne till helgen? Här är iaf några bilder.
Hennes hals är ju typ to die for, tänk henne med lite riktiga muskler också!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin häst!

2012-03-19 @ 08:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0