Efter regn kommer solsken

Har ju nästan spöregnat hela dagen, hästarna fick gå in ganska tidigt och mumsa på massa mat. Men sen avtog det och jag gick ut och red så kom precis in nu efter att ha ridit petro och bärran :)
Petro fick gå lite i skogen, & bärran på banan och snacka om att hon var seg idag eller iaf i början, haha men efter en stund kom hon igång. Red mycket galopp & försökte hela tiden få fram henne idag och sen ttänkte jag ju på alla mina svagheter under större delen av passet, dvs mina dumma händer. Men när jag väl tänker på det så är det ju lugnt men när man hoppar och fokuserar på andra grejer så glömmer jag bort det igen.. Jäkla nöthjärna! Men hon var iaf jättefin och det känns bra inför imorgon eftersom det är hoppträning och sen är det tävling i helgen. UNDERBART!

Sen gick jag en liten promenad med min favvvis<3, mitt lilla hjärta. Nu tänkte jag gå upp och köra ett långt pass zumba sen blir det plugg hela kvällen. Men har faktiskt vart duktig och gjort klart 1/10 rester idag, huhuhu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0