EmelieStenstrm

Eftersom jag tröttnat på min gamla blogg och tappat motivationen till att blogga där helt, jag har liksom inte haft någon tanke bakom mina inlägg utan bara skrivit vad jag kommit på för stunden. Vilket gör att det blir jobbigt att läsa och svårt att hänga med kan jag känna.

Den här bloggen kommer först och främst handla om mina hästar. Jag tänker skriva om ridpassen och om tankar/känslor/fuderingar kring det. Om hur tävlingara går, resultat, filmer och så vidare.
Inte skriva så mycket om mitt "privatliv" eftersom det ändå är ganska ointressant med sånna inlägg där jag skriver att "jag hatar skolan" idag har jag gjort det, handlat med mamma. Ointressant så ska därför försöka sluta med mina tråkiga inlägg.
Men visst kommer det kanske komma upp några inlägg som inte har med hästar att göra också men jag vill ändå hålla detta till en häst/träningsblogg. Hästbilder utrustning och sådär.
Jag tänkte börja med att presentera mina hästar i ett separat inlägg där jag skriver in lite fakta om hästen, mål och så vidare.
Men vad tycker ni? Låter detta bra eller? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0