Fredag

Hejsan!
Är ledig från skolan idag, väldigt skönt! dock har jag inte gjort mycket alls idag fast att jag var upp vid klockan halv 9.
Har bara kört zumba, solat och duschat, ganska skönt det också!

Sen ska jag gå ut och rida ett hårt pass på banan med bärran och så ska hon få hoppas igenom lite imorgon! :)
Blackie ska som sagt gå lite senare idag när mamma kommit heeeem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Petro får antagligen vila! Är ju inte direkt så att hon har några mer tävlingar planerade detta år, haha. Så hon kan ju lika gärna vila lite då & då. Känner ju inte att jag vill hålla igång henne bara för att hon ska kunna tävla och hoppas liksom.

Har lite beslutsångest över henne.. Sälja, betäcka, skaffa medryttare?? (haha medryttare låter så himla wierd på något sätt. Men skulle behöve någon som red henne ca 3grr/veckan eftersom jag inte hinner med och inte ser någon nytta med att sitta och trimma henne, förutom att det är grymt kul eftersom hon är så himla fin!

finelifinatse lilla prinsessan, världens bästa äru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0