Fina fisken

Hejjs!

Var hemma från skolan ca halv 5, så jävla segt med måndagar verkligen..
Sen höll jag på att dö av min konstiga huvudvärk en stund men efter lite mat i magen & lite medicin så kändes det lite bättre.

Sen var Huss här med sina ponnys och skodde & då ville My att jag skulle testa hennes ponny Mackan eftersom han vart lite knasig. Sparkat och dragit med henne. Så hoppade upp och red honom en stund och han var jättefin faktiskt! Väldigt ridbar och fin ponny. Men han är lite svagare i sin högersida så när det blir jobbigt för honom så sparkar han eller drar upp huvudet som försvar eller in huvudet och släpper sina bakben. Men när han är helt igång och man kan jobba honom ordetnlgt och få ordning på den jobbiga sidan så kommer nog dumheterna släppa skulle jag tro! :) Men My om du vill att jag ska rida honom någon mer gång så skulle jag gärna göra det :) haha det var fan kul att rida D-ponny igen, det har man inte gjort på år och dar känns det som..

Mackan :) Lånade bilden av My :)
Sen red jag blackie ca 20-25 min på banan, bara lite lätt jogging, lite galoppombyten och sådär! Hon var jättefin och det känns bra inför träningen imorgon! Nu ska jag mosa ner huvudet i "några" papper som handlar om Sudan och det landets story, så sjukt tråkigt men nu måse jag verkligen göra det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får jätte gärna hjälpa mig mer! Om du ska till oss något på lovet får du gärna rida honom, är glad för all hjälp jag kan få med honom! :D

2012-03-26 @ 20:53:07
URL: http://myyyyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0