Min lilla prinsessa

Sådär, då var droppan longerad och Petro riden! Lilla prinsessan var jättefin, började med att rida ut en sväng och hoppa över lite nedfallna träd haha sen red jag henne lite seriösare på banan och hon är så himla underbar!! Önskar att jag hade någon häst som iaf var lite lik henne på något sätt men icke de. Som det ser ut nu så blir hon nog kvar här föralltid ändå.. Verkar ju inte som att någon vill ha henne ;) Ne men hon är så himla bra sällskap till våra hästar och jag tycker om henne så oerhört mycket att hon inte skulle kunna hos vem som helst var som helst.. Vill egentligen ta föl på henne. Det vore ju grymt! En liten Petrobebis :')
Jaha nu ska bärran ridas, blackar får faktiskt vila.. Vill att mamma ska vara hemma för jag behöver hjälp med henne.. Haha men imorgon måste hon gå ändå. Sen kommer mamma på fredag igen :)

Bild på lillfjonken och min ena underbara stövel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0