Mitt hjärta

Foto: Anna Faye!
Har vart på ungdomssektions möte nere på örsta nu på kvällen för att välja ut medlemmar till våran styrelse. Vi var inte speciellt många som vanligt, men vi hade trevligt iaf. Blir ett möte till på tisdag!

Nu ska jag göra någonting haha, är för hyper för att kuna gå och lägga mig men ändå för trött för att göra något. Har ångest över skolan så det bara skriker om det. Eller för en redovisning som jag ska ha imorgon. Tror seriöst jag ska säga att jag ska till tandläkaren men isället gömma mig på toaletten tills det är över. Den här veckan som kommer så ska min mamma vara borta :( Vet inte hur jag ska klara mig alltså.. Kommer få leva på nudlar att äta. Men kommer även få ta mycket mer ansvar om hästarna, pappa ficar ju dom på morgonen men sen har jag resten liksom. Om jag inte kan få honom att mocka också, tveksamt men det är värt ett försök.

Jaja nu ska jag återgå till mitt ångestliv, men är ändå väldigt lycklig över dagen och mina fina hästar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0