Mobilblogg

Sorry för den dåliga uppdateringen idag, men var hemma sent från skolan. Sedan longerade vi droppan och sen red jag Petro & Bärran. Sen var dagen slut kändes det som. Jag somnade som en liten stock när jag kollade på halv 8 hos mig och vaknade upp igen för en liten stund sen. Därför jag inte uppdaterat iaf.

Hästarna skötte sig fint idag men jag är helt slut i kroppen efter att ha kört zumba sju gånger om. Så jag kände mig som en liten trasdocka på hästarna och hade inte någon vidare kroppskontroll, men får hoppas det känns bättre imorgon! Haha

Imorgon slutar jag tidigt och planen är att alla hästar ska få hitta på något imorgon, min finaste blackie ska bara få jogga lite på banan <3 ska försöka få ut bärran i skogen och även Petro ska ridas ut. Droppan ska longeras.

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0