Shout it out

Hejsan!
Är så himla glad idag, vet faktiskt inte varför, haha. Började skoldagen med ett fyspass kanske var det? Man blir verkligen galet pigg efter man tränat & man känner sig så nöjd! Sen har jag & min klasskompis gjort klart en uppgift som vi lagt på hyllan så länge & när man gjort klart en sån sak så lättar en tung sten liksom. Bra dag helt enkelt + ATT DET ÄR PÅSKLOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!!
Sen har jag ridit blackan & bärran. Red inte alls hårt på någon utav dem. Eftersom bärran ska tävla imorgon så trimmade jag bara igenom henne en kortis på banan, dock var hon väldigt seg.. Hon brukar ju bli alltid bli lite seg vid pälsfällning/sättning osv, men får hoppas hon taggar till lite imorgon iaf!!

Blackie har ju vilat i två dagar så hon var........... PIGG. Men hon är så gullig, red mest runt spåret utan press, lite volter och sådär, sen fick hon några ryck i galoppen och körde riktiga bockrepor med mig hahahahh, dock tror jag det var för att hon var så sjukt pigg, dock "sparkade" jag tillbaka tills hon slutade eftersom hon inte får hålla på så. Men efter det så lugnade hon ner sig och jobbade riktigt bra även i galoppen. Lugnt och sansat :') Nu ska hon inte få någon mer vila innan tävlingen som är nästa helg.

Sen har jag putsat och gjort bärran fin inför imorgon, nu äre lets dance och lite plugg som står på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0