släpp sargen

Fyfan så jävla kass jag har vart ida, inte ridit en endaste liten häst, så jävla dålig alltså. Ursäkta mitt språk men ja jävligt dåligt.
Har mest chillat runt och gjort andra saker, sprang runt och busade med lilla petro på ridbanan. Min lilla gos, hon sprang så glatt runt där på ridbanan och när vi var klara travade hon gulligt av på fyrkantsspåret tills jag ptrooade så att hon stannade, så himla söt!

Mamma kom hem med en liten överraskningspresent förut, med ansiktsmask, nagellack och lite godis och sånt där :') Bästa mamma!

Imorgon ska iaf alla ridas! Blir ju inte hoppning imorgon då eftersom ingen av dem gick idag utan det flyttar vi tills på söndag, så imorgon blir det markarbete med lite bommar och småhinder istället.

Vinst i 130 på kumla ridklubb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0