Spännande

En tjej som heter Amalia var med igår på träningen och hon har jobbat väldigt mycket på markebäck & vet mycket om Lasandos avkommor osv. Så hon tipsade oss att kolla på en häst som heter Avanz R, hon tyckte att den var väldigt lik blackan & den hade uppfört sig ungefär lika dant som blackan när den var ung. Så kollade på filmen på YT & faktiskt så var dom rätt lika!! Hoppar lite lika dant och lite studds/hoppiga i galoppen.
Såg även några bilder på den på equipe och jag såg att den rids på pelham, eller baby pelham ser det ut att vara, tyckte det var rätt kul eftersom vi testat de på blackan och att det funkat riktigt bra! Skulle vara kul att få kontakt med någon av dom som ridit den hästen och fråga om tips hahah, om jag fattar youtube rätt så tror jag Kaspar Hållsten har tävlat den lite utomlands..
http://webshop.equipe.com/?utf8=%E2%9C%93&q=Avanz+R&x=0&y=0 Här finns det bilder på den.. Visst är dom lika?

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Nae, din är mycket finare. Haha kalla mig kräsen men dendär hoppar ju inge bra :( Din blir bättre, större språng!

2012-03-28 @ 10:39:15
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0