Träning med Bärran

Ja då var vi hemma från tränigen. Tycker Bäris skötte sig utmärkt, något olydigt ibland, men annars gick hon i en fin form och arbetade på bra.
Vi jobbade med att få lite mer tryck i dem och behålla kontrollen genom at flytta för skänkeln in i galoppfattningarna och avsaktningarna.
Sen hoppade vi lite olika övningar och med bärran så handlar det mycket om att jag måste ha kontakt med henne i munnen hela tiden och inte släppa stödet. Men hon hoppade fint idag lite tråkig i vänstersidan men annars helt okej! :) Känns bra inför helgen!!
Imorgon ska hon bara joggas lite lätt på banan.
Har även myst massor med mina andra pärlor, lilla petro låg och sov när vi kom tillbaka från träningen :') & Blackie mitt hjärta, massa gooooos. Är så glad över mina hästar just nu och deras goa personligheter <3
om ni visste hur mycket jag saknar mitt långa hår :(((((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0