Trött som fan

Ja herregud vad jag är trött, totalt slut i kroppen. Sen att jag fortfarande har jordens träningsvärk sen fyspasset igår = jobbigt att röra sig och inte för att tala om att gå i trappor... Buhu. (HAHHAA)

Nu ska vi gå ut och nattfodra hästarna, linda benen på bärran och fläta svansen. Behöver inte vara inne i örebro förns vid ca 12 imorgon. Så behöver inte putsa något ikväll, skönt.
Planen är att rida blackan och fixa klart allt i stallet innan vi åker in imorgon.
Uppdaterar imorgon när jag hoppat, men ha en bra kväll/natt, morgon/förmiddag :)

gammal bild på blackie, det var typ i början när jag precis hade slutat vara rädd för henne tror jag.. haha, stor skillnad mot hur hon ser ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0