apdag

Helvete vilken händelserik dag..
Skolan - hem - rida blackan.. & där började det, jag var ensam och skulle hoppa upp själv vilket har gått bra den sista tiden, men när jag är i luften och ligger över sadeln med magen typ så gör hon en sån jävla vändning och bara skenar iväg, jag hade inte en chans att sätta mig upp i sadeln eller få tag i tyglarna så där hängde jag och hon galopperade ut på gräsmattan och jag släppte taget för min egen säkerhet typ.. Så föll som en jävla sten ner i gräsmattan och slog i huvudet, arslet osv.. Hästjäveln sprang iväg med sadeln på sniskan & jag var så jävla arg så jag sprang och jagade henne...
Fick till slut tag på henne och tog in henne i stallet och sadlade om & sen jävla fick jag henne att stå stilla när jag hoppade upp, jag kan ju meddela att jag inte var snäll.. Men jaja sen kom jag upp och då gick hon fint, men sen kände jag att jag hade ont på mina naglar, så tog av mig mina handskar och fick se att jag brutit av alla mina jävla naglar typ... har ju sånna riktiga fejk naglar eller vad man säger.. Så det känns ju som att hela jävla naglarna under gått av -.-

Sen tänkte jag ringa och beklaga mig för min mamma som var på jobbet och jag tänkte säga att blackan var cp.. Men när hon svarar så säger hon bara hallåå, dom håller på och undersöker mig just nu jag kanske har fått en hjärtinfarkt, alltså jag bara skreeeeeeeeeeeeeeeek. Jag blev så sjukt jävla rädd. Sen fick jag vänta i ca 3 timmar innan jag hörde ett jävla ord.. Grät typ hela tiden för jag var så jäkla rädd. Sen till slut så ringde mamma iaf och sa att hon mådde bra och att det inte var någon hjärinfarkt osv osv, så allt slutade ju bra iaf :) Förutom mitt blåmärke på arslet, förjävliga huvudvärk och brutna naglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0