Fina Blackie!

Idag åkte vi iväg på en lokal tävling i vingåker för att hoppa lite med Blackie! :)
Resultat:

90cm (debut) - 4fel + 2 tidsfel tror jag. Fick ett stopp på tvåan, eller hon körde ut bogen och bjöd aldrig på hindret liksom, jag red väl lite klantig väg också med tanke på att jag vet att hon kör ut sin bog, men sen hoppade hon felfritt resten!
1m (debut) - 0 fel, min duktiga lilla gris, hon var jättefin och jag hade kontroll och ja hon kändes superfin! Kan väl inte säga att det var den svåraste banan jag ridit, men det var totala mongosvängar till alla hinder och det var inte ens en kombination :s Men Är så himla nöjd med henne :) Känns som att det mesta börjar släppa nu och hon är inte alls så tittigt längre och hon börjar finna sig i det mesta och det verkar faktiskt som hon tycker det är riktigt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0