full rulle

Alltså jag hinner verkligen inte att uppdatera här längre, sorryy. Men vi har ju tävlingar  hela helgen på min hemmaklubb så där har jag spenderat flera timmar idag. Egentligen så skulle vi till stockholm med klassen imorgon & jag har verkligen haft ångest över om jag skulle följa med eller inte, inte bara för att vi har tävlingar men en kompis från stockholm (ironiskt nog) ska ha sina hästar här i helgen :) Så vill ju umgås med henne också! Så slängde iväg ett sms till läraren idag att jag är sjuk, vilket delvis stämmer eftersom jag är ganska genomförskyld, med halsont, öronont och huvudvärk.

Har lite delade känslor, men jaja nu har jag gjort mitt val och jag älskar verkligen att hjälpa till på tävlingar :) Stockholm får jag ta någon annan gång ;D
image description
juste har bränt mig i fejjan idag också, hej tomatfejs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag föreslår att du kommer och hälsar på mig en annan helg så partar vi!! :D

2012-05-04 @ 06:51:09
URL: http://saljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0