kunde man vara tröttare så skulle jag vart de..

Helt jävla sickt hur tröttt jag är, har verkligen gjort en himlans massa, vart nere på örsta, hem och ridit blackie och luftade bärran en sväng, red tillsammans med bästa Sandra som har sina hästar här under helgen, vi bytte även häst när jag red på bärran så fick testa hennes fina luxan :) kan tänka mig byta ut den när hon ska åka så ställaeer jag in berri i hennes transport ist ;) hihii

Tävlingen gick väl sådär, fick ett stopp. Hahah sjukt jävla onödigt för hon hoppade jättefint och sen var det ett hinder med några murdelar under och hon drog ner huvudet och kolla på de, annars klockrent, men var ändå sjukt irriterad för det var så himla onödigt......
Medans Sandra gick och vann 120 med luxan, heheh måste vart för min lilla 5 min trimning + den lilla uteritten :D ehehehhe

Jajaj imorgon går hon 120 125 :)

NU SKA JAG DUSCHA OCH SOOOOOOOOOOOOOOOOVA!!!

min mycket snigga kåmpiiiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0