lycklig, men stressad osv

Herregud, hinner inte med detta känner jag, haha. Nu är det slutspurten i skolan och jag ligger så efter i allt.. Gjorde dock ett prov idag,wohoo.

Imorgon åker jag & mamma med Sandra K till Falun för att spendera hela helgen där på tävling :) Ska bli riktigt roligt, bäris som följer med såklart.
Trimmade henne lite på banan idag och hon är verkligen så himla fina :) Jobbade på otroligt bra och är bara så gooo.

Måste bara säga att Blackie var på första träningen för Lennart på väääldigt länge eftersom hon vart lite sjuk osådär. Hade inte så stora förhoppningar, men ojoj gud så duktig hon var!!! Hon gjorde verkligen allt efter regelboken. Hon var som en lugn snäll gammal ko att rida :') haha nästan lite seg men fasen vad duktig hon var. Inte ett endaste litet fjantstopp eller något!! Så hoppade nog en bana på 1m på slutet och ååååh jag blir så lycklig för hon var så fin :) Nästa vecka ska hon ut på tävling 90 1m så får vi se hur det går :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0