min bästa vän

Jag är så otroligt rädd för att snart mista min bästaste vän i hela världen, min älskade vovve. Hon fyller snart 9 år och hon börjar bli lite knacklig eller vad man ska säga, hon dricker enorma mängder med vatten och sover mycket och börjar även bli lite seg i baken om man säger så, men så fort jag är hemma så lämnar hon aldrig min sida, hon är med mig i stallet hela tiden och hon ligger vid ridbanan när jag rider och vi gör verkligen allt tillsammans här hemma. Nu när hon börjar bli till åren så börjar jag känna mer och mer hur rädd jag är för att förlora henne, asså hon och petro äger tillsammans mitt hjärta, dom är bäst.
Jag kom på mig själv idag när jag hade klättrat upp i ett träd bara för att jag kände för att göra något som ma gjorde när man var liten (hahah) så då skulle jag bara ta ett kort ner på träde liksom och där står såklar Nikki utan att jag egentligen hade tänkt på att hon var ute. Just nu ligger hon och sover precis bredvid mig & jaa blääääääää när hon inte kommer att finnas mer så kommer allt bli så tomt, jag vill inte ens tänka på det :((
Men just nu är jag glad för alla dagar man får tillsammans med henne <3
Världens finaste och bästa voffsing! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0