Träningen

Blackie var nere och tränade på örsta idag & hon var verkligen jätteduktig. På framridningen så var hon väl inte så rolig hela tiden, hon gjorde lite som hon själv ville och körde ut bogarna hit och dit, men sen när vi började hoppa så var hon duktig! Hon hoppade verkligen som satan haha, första gången på en liten oxer så hoppade hon som om det det hade legat på 140 haha, hennes språng är helt sjuka. Hon var ganska tittig men hon stannande inte en endaste gång och fjanta sig idag så det var skönt! :)
Fick inte hoppa så högt idag eftersom hon hoppar så det räcker ändå, men sista banan vi hoppade gick galant, förutom att hon blev så sjukt stark på vissa rakor och drog med mig, men jag rider ju på ett tvådelat med ngn koves i mitten haha & hon hoppar verkligen kanon på det, men jag har ju inte kontrollen hela tiden då. Så får fortsätta växla mellan lite bett :)
image description

Nu ska jag ut och rida bärran, vi höressss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0