ARG!!

Usch vilken kass dag..
 
Jobbet var inte alls roligt idag, lysckades hamna på en avdelning som var med i något tjosan som hette ute i ur och skur.. Så har mer eller mindre vart ute hela dagen, hela förmiddan spöregnade det och när vi gick ut efter mellis så snöade det som tusan, usch! 
Vill tillbaka till mina underbara ungar på kyrkskolan<3, tar mig en ledig dag imorgon och sen på torsdag får jag träffa mina små gosisar igen.
 
Fick ju ställa in all ridning hemma idag eftersom igen häst direkt har snösulor.. & sen när vi skulle åka iväg med Emil på Lennart träning (som för övrigt var den sista för i år) så kommer vi inte ut från våran gård..... Bilen bara slirar, verkligen jätte roligt!
WÄHHHHHHHHHHHHH, /arg tjej
 
 
Saknar min bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0