Glad som en tok! :)

 Hejsan mina fina! :)
 
Jobbade 7-15 idag, det var faktiskt riktigt skönt att börja så tidigt. Gött att komma hem i tid! 
Gick ut på en PW med Pikko i ca 35min när jag kom hem. Sen red jag fuxi. Hon var fin, försökte få henne avslappnad och få henne att ta stöd i munnen. Pressade henne lite idag med skänkelvikningar & öppnor/slutor.
Hon var väldigt fin på slutet! Imorgon tror jag hon ska få hoppa några språng, lite små studds kanske :)
 
Nu ska jag ta tag i plugget igen, ska nog ut och skritta på Blackie<3 sen när mamma kommer hem!
 
Är väldigt glad också för på måndag så ska jag tillbaka och jobba på kyrkskolan där jag ska få jobba 75% fram till jul!!! wihooo :) Himla skönt att få veta vart man ska jobba och vilka tider. Så kommer jobba 07:30-14:00 varje dag! Helt perfekt :) Kan även tänka mig jobba extra i de fall som behövs så man får in lite mer pengar liksom!! :)
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0