Happyyyy

Herre jesus vad livet har vart på min sida länge nu.. Sånt är man inte van vid. Men det är ju roligt! Eftersom jag vart helt ledig nu i två dagar så har jag ju sovit lite mer än vanligt och är därför jättepigg såhär sent på kvällen. Men började faktiskt städa mitt rum lite förut (hehhe det har sett ut som eller ser ut som ett bombnedslag), men jag har inte riktigt hittat motivationen till att städa.. Men nu får man väl ta lite i taget så kanske jag blir klar om några månader.
 
Imorgon ska jag äntligen tillbaka till mina gosebarn på jobbet!!! Ska bli så himla roligt :) Sen blir det rida Nikki och fixa allt inför tävlingen i trollhättan på lördag, på em/kvällen blir det mys med världens bästa vän! oslagbart.
 
Ha det så bra allesammans så hörs vi! 
älskar filmen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0