Hola amigos!

Hejsan! Kanske dags att börja uppdatera här igen?
 
Nu har jag ju faktiskt tid!! inget mer jäkla körkorts plugg som tagit upp mina kvällar i flera veckors tid & ingen mer känsla av att hela tiden gå och oroa sig för att man inte ska klara sig.
 
Men klarade som sagt både uppskrivning & uppkörning på första försöket vilket jag är riktigt stolt över!:) Hade ju till och med KUGG-Ulf som bedömde mig ;) Men ärligt så har jag vart så jääkla nervös och haft så sjukt ont i magen sista tiden, men när jag väl skrev provet så var jag lugn som en filbunke & även idag när jag körde upp så bara släppte allt, men jag är ju så jäkla bra på att babbla på så jag snackade ju med han hela tiden och det fick mig väl lugn typ, behövde inte göra alls svåra grejer heller.. Det jag gjorde var att köra genom Hallsberg på en 30 sträcka, sen några vänstersvängar! Sedan ner på någon liten gata där jag skulle backa runt ett hörn, sedan upp på en mindre landsväg och genom några tunnlar där högerregeln gällde, sedan ut på motorvägen till Kumla för att sedan köra tillbaka til Hallsberg! :) GÖTT MOS!!
 
Har kört bil hela dagen sen, vart med Lisa på donken och Ica Maxi och nere på örsta & hos Frida & Tove.
Sen ringde Tove mig på kvällen och sa att Petro hade skadat sig, lilla pluppan. Hon hade kliat sig i huvudet och sen på nåt sätt skavt av massa hår i pannan liksom.. :( Men som tur gick de aldriig hål på det, men vi får hoppas att det kommer läka fint och inte spricka upp bara.. Så vart att jag spenderade kvällen där <3 Med Te och kvällsmacka :) Så himla trevligt!
 
Nu ska jag slå på en film & bara myysa! Har inget jjobb inbokat imorgon och jag har inte lagt in någon tid at jobba imorgon så förhoppningvis blir det en helt ledig dag! :')
Lycklig!
Juste snart kommer det en ny häst hem till gården igen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0