Hola amigos!

Resultaten från igår:
 
Bärran, 120 - 0fel 6a. Helt lagom runda, ångrar lite i efterhand att jag inte satsade lite mer, men är så galet nöjd med min fina Berry som gjorde 3 av 4 nollrundor & fick med sig 3 placeringar hem! :)
 
Pikki, 120 - 0fel 3a. Hihih grym hest! Kom lite tokigt på vissa hinder men Nikki fixade nollan iaf :) & eftersom hon är ganska snabb i sig själv och jag lyckades få till vissa svängar så räckte det till en 3e plats :) Så pikki var nolla i två av tre & ett skitpet i 125an. Så grymt nöjd med henne också. 

Fick bli en hästfri dag idag :) Mamma fick rida fuxen & jag har bara pluggat, äckliga körkortsbok..... Får knäppryck på den och alla dumma frågor man måste göra...........
 
Jobbade från 8-17 idag så är ganska slut i huvudet nu faktiskt. Imorgon jobbar jag 7-15, så då ska alla hästarna röra på sig :) Fuxen på banan, Pikki promenad, Bärr promenad. (kan ju lika gärna gå med dem som att sitta på) & sen ska jag nog rida blackie igen för första gången på 5-6 veckor. Hon har inte vart skadad eller så, men allt blev bara fel så vi bestämde oss för att låta henne vara ett tag & det blev lite längre än planerat men nu ska hon igång gen och trimmas under hela vintern så får vi se vad det blir för resultat när hon kommer ut på tävlingsbanorna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0