Ledig imorgon!

Tackade ju nej till jobbet imorgon, så ska bli en riktigt skön, mysig dag hemma :) Ska fixa stallet helt själv och mocka alla jäkla boxar (min rygg kommer vara död i någon vecka eller så, men det är bara offra sig) Mamma ska iväg och jobba i sthlm imorgon och är inte hemma på hela dagen så det är därför.
 
Får se om det går att rida någon imorgon. funderar på att ploga ett spår på banan för hand som man kan rida på, haha. Är ju så himla taggad och vill rida massor nu!!!
 
Har även tänkt att faktiskt städa mitt rum imorgon, kommer ju ta flera timmar, men blev lite sugen på att julpynta och fixa :)
 
OCH TILL SIST HÄMTA UT MITT KÖRKORT SOM HAR KOMMIT!! :D
Nu ska jag glo film & sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0