Smarty

Kom för en liten stund sen på att jag vi faktiskt har ett mobilt bredband också, så kopplade in de nu :) Är ju ganska så segt, men bättre än ingenting.
 
Har gjort hur mycket som helst idag förutom att rida, men har mockat hela stallet och fixat med hästarna :) städat, vart med Frida & Tove när dem var här med sina hästar som fick nya skor. Sen kollat en stund på Frida & Petros dressyr träning! Herregud så duktiga dom var!! Frida rider Petro så himla bra, är så glad att dom har henne.
 
Sen hämtat mamma och grejer!
 
Imorgon är det jobb 07.30 - 14.00, ska till mitt favorit ställe så längtar verkligen dit :), Sen hoppas jag att jag kan rida mina hästar imorgon!!  Men vi får se.
Kunde ju inte sagt det bättre än vad min bror gjorde, ser ut som ett duckface på kortet, jävla niggahlips, men det ser skevare ut än vad det är faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0