Världens bästa Nikki! <3

Resultat:
 
120: 5fel, haha alltså.. Rundan var så jäkla bra, fick jättefina språng och det var så rytmiskt och lalala, sen på sista hindret så kommer jag i värsta mitt i mellan läget, och tar varken tag i henne eller rider framåt.. Så det blev ett stopp, men sen hoppade hon den så fint!
 
130(debut) 0+4 fel, åhhhååhh världens bästa Nikkipikk!!!!! Hon är så jäkla bra, hoppade runt den där banan lätt som en plätt och sen till sista hindret i omhoppningen så bara låter jag henne springa för jag tyckte jag såg ett bra lite större läge, men jag kommer ju helt käpprätt åt helvete alltså. Att hästen ens hoppade är ett under <333333 Mitt hjärta!!! Fan allt var ju så sjukt bra & så är jag tvungen att tabba mig, herregud. Sånna där tabbar får man bara inte göra, det finns inte på kartan. Så jag började seriöst att tjuta efter min runda för jag var så sjukt besviken på mig själv.. Var ju himla glad över att fina Nikki kämpade så väl & sen gör jag en sån grej. USCH EMELIE. FYYYFYYYYFYYYYY. Hade ju vart skönt med en dubbelnolla för kval till 140, även om man inte planerar att starta så är det ju skönt att vara kvalad.
 
Men tycker att det var roliga banor och faktiskt väldigt tekninska. Var tydligen någon utlänsk banbyggare som brukade bygga världscups banor osv. :) Även om det inte var den högsta banan jag ridit men som sagt den tekniska biten var ju svårare.
Gosan var så trött imorse och ville absolut inte gå ur boxen! haha nussan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0