Wehoo

Lever livet och tar en ledig dag till imorgon!! så jäkla skönt att man kan göra så bara :) Sen är det jobb som vanligt igen!
Känner att jag måste vila upp mig lite efter allt plugg! Har haft sån sjuk huvudvärk nu dagarna efter allt med körkortet. Det är väl all anspänning som släpper och då brukar det ju bli så.
 
Så morgondagens plan ser väl ut lite så att Bärran ska luffsa i skogen. Furrifurran (kompis) ska gå en promenad i skogen nu när hennes svullnad gått ner :) Nikkipikk, skogen. O blackie på banan. :)
Stackars droppan har fått någon reaktion av vaccinet hon fick i måndags så hon 'r helt hängig och ser allmänt död ut :( Hon har fått värsta bulan på halsen också där sprutan togs :(
 
Usch säger ju de, äckliga sprutooooor. Det är verkligen min största fobii. Jag kan inte se en spruta utan att få rysningar och må illa och få ont i kroppen. Blääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0