Aboooouhh

Herregud vad vuxenlivet är tufft!! 
Första jobbdagen idag och det gick hur bra som helst! Barnen gillade mig och kallade mig världens bästa fröken hela dagen! så goa :)
Efter jobbet var det bara att trimma igenom finaste Petro<3 Så sjukt fin den ponnyn! Sen packa in Nikki i transporten och träna. Gick superbra, fina pikkovich. Hemma runt 8, då bara rida Berry hemma på banan, galet kallt var de, men jäklar så fin hon var. Mamma red fuxi:)
 
Som sagt hinner ju med kanske ett inlägg om dagen, maaax. Men ja eftersom jag gillar att skriva av mig så får jag väl ha bloggen lite för mig själv liksom.
 
Imorgon ska Fuxi ridas oså kommer Sandra vid 10-halv 11 och rider petro o jag tar Bärran. Sen jobb 12;30-16:00 göttt mos! Sen bliiiiiiiiiiiire UTGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG, wehoo :)
 
På lördag händer det en rätt stor grej som blev bestämt idag också.. Det kommer bli jättebra men jag dör ändå en smula :(
belönade mig själv med chocklad idag, men som vanligt får jag ångest direkt efter jag börjat äta och mår illa typ haha så de slutar alltid med att jag äter 1-2 rader och sen så slänger jag eller ger bort mitt godis, idag fick pappa bli mitt offer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0