guchhe

Jag bara jobbar, jobbar & Jobbar. Sen rider jag & hänger med mina vänner på övrig tid typ, hinner alltså inte blogga så ofta.
 
Men tänkte bara uppdatera er vad som händer just nu med livet. Mår faktiskt riktigt bra och har väl mer eller mindre kommit ur min "depp period" Efter massa snack med mycket bra människor som peppar & stöttar mig till 100% 
 
Tävlade ju i ÖFK i helgen och här är lite resultat.
Lördag
Berryy, dubbelnolla & tvåa i 110 & även dubbelnolla & tvåa i 120. Hon var så himla fin <3
Nikki dubbelnolla & 6a i 120.
Fuxen dubbelnolla & första utanför placering i 110.
Söndag
Berryy, 4 fel i 120. Kom lite knasigt in i den ena kombin så hon hann verkligen inte upp :( Men så fin <3
Nikki, 8 fel i 120. Jag klantade mig som en liten korv.. Red typ Bärran ridning på henne och satt helt passiv utan ben fram till tvåan, så fick typ ett stopp. Hon fattade inte riktigt att hon skulle hoppa.. Sen petade hon den när jag kom om och sen var hon felfri resten av banan :)
 
Den här veckan har de vart två långa jobbdagar och jobbar även hela dagen imorgon med. Sen är det bara att börja packa inför Vetlanda. Ska åka dit på meeting hela helgen :) 
 
Juste Blackan har fått mugg också.. skräääp. Första gången någonsin jag har en häst med mugg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0