heheheheheh

Alltså kan fasen inte hålla mig borta från bloggen. Känns som att något fattas om dagarna liksom, men vet fortfarande inte vad jag ska skriva om. Om jag ska fortsätta med mina lite oseriösa inlägg som handlar om allt möjligt eller bara skriva om hästarna osv?
 
Det är inte lätt alla dagar i veckan.. Men kan ju rabbla denna dag lite smått iaf :)
Sov hemma hos Lisa inatt och vi hade Ben&Jerrys.mys igår :) & idag så chillade jag kvar där medan resten av familjen (hehe det är ju lite min extrafamilj liksom) åkte iväg till skola & jobb. Men jag var snäll och mockade stallet och fyllde på vatten till deras hästar :')
 
Annars åt jag upp resten av min glass min chocklad och även lite chips och kollade på film! Så jäkla nice alltså.
 
Hem på eftermiddagen och rida Petro som gick super och sen kom Åsa och hämtade mig för mitt första boxningspass, (heheheh biffeN) Men det var väl ganska roligt, men det var ganska mycket teknikträning idag och visst det måste man ju också lära sig, men jag gillar när man får upp pulsen och verkligen känner hur jobbigt det är!! (dock dog jag ju typ av garv så fort tränarna skulle kolla på mig när jag slogs, sjukt pinsamt ju! Men till slut så fick jag väl till de lite med slagen och tekninken.

På slutet fick vi köra lite hårdare, med intervaller som bestod av, springa på en tjockmatta och slå rakt ut med händerna. Hoppa hopprep och slå på en säck. Så de var nice :) 
 
Eftersom jag bara ätit massa skräp idag och ingen riktigt mat alls så kommer mamma snart med pastasallad åt mig <3 Liiiivet. Imorgon är de full rulle, ett möte på morgonen om jobb & sen ska alla hästar ridas imorgon. Motivationen är äntligen tillbaks så nu jäklar!!!!
Bärran vann KM igår & Nikki blev tvåa :)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh äntligen har ja nåt att läsa igen ! :)

2012-10-08 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0