Helgen

Tjenare mina fina vänner.
 
Har hänt en hel del denna helg, var ute med Rebecca i fredags :) Lyckades ju såklart att skämma ut mig igen genom att ramla ner för halva trappen inför massa folk. Har fetaste blåmärket på knät, haha. Förstår inte hur jag lyckas med allt :)
 
I lördags flyttade Petro hem till Tove och Frida som ska låna henne tills hon blir såld liksom. Så ska väl sätta ut annons snart, haha. Så det är lite tomt här hemma utan min prinsessa,men det tar ju cirka 4min hem till dom ifall att jag skulle sakna henne ;). 
 
Var även nere idag och kollade när dom red på örsta och det såg så bra ut så det känns jättebra :') Sen blev det kebaaaab hemma hos fam Gustafsson, haha det här med att jag skulle leva hälsosamt och skaffa magrutor går väl sådär, men imorgon är det bara att bli seriös igen och börja äta den där äckliga havregrynsgröten.
 
Annars känns väl livet lite sådär för bra just nu. Förutom att jag inte vet riktigt vad jag ska göra med Blackie så känns allt bra. Jag har skaffat jobb, på G med körkort och jag har även världens bästa vänner.
 
 
Du är bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0