Hinner inte

Har haft fullt upp hela dagen, var med Lisa och hennes ponny Miza till Koko imorse & sen har jag vart en sväng i kumla, cyklade fram och tillbaka (ca 1mil) hehe.
 
Sen var det bara rida två hästar (Petro & Pikki) Petro var så himla fin, mitt hjärta!  o Nikki var också fin :) red rätt lugnt bara och försökte få ner henne i formen :)
 
Sen ner på hoppmöte på örsta! inte för att vi var speciellt många där. Men så äre.  Sen stressade jag iväg på boxningen, ganska så roligt! men jag har fortfarande så sjukt svårt att vara seriös. Skrattar mest hela tiden.. huhu.
 
O nu kollar jag på greys och sen ska jag ut och rida Bärran, wehooooo klockan 10 på kvällen, soft.
 
Har ju fått jobb nu också!!!!! så ska jobba första dagen imorgon!!:) Så himla glaaad. Ska jobba på ett dagis i kumla imorgon 08-15,30 så det ska bli spännande, sen hem och rida en häst för att sen hasta iväg på träning med Pikko & sen hem o rida igen, wääh jag hinner inte :((((((((((((((((((( Måste sälja några av mina pärlor alltså. Buhääh :(:(:(:(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0