Jag kan nog ha världens bästa vänner!

Heeejsan!
 
Har jobbat från 09:30 -14:00, rätt softa arbetstider den här veckan! 
Saker och ting börjar väl redan kännas mycket bättre efter alla mina timmars pratande i telefon igår, haha! Pratade med min bästa Becci i flera timmar, hon är ju lite av min personliga psykolog. 
 
Är verkligen så oroligt glad för alla mina underbara vänner som jag har omkring mig! Iband känner man sig ju verkligen forever alone, men när man väl börjar tänka efter så har jag insett att det är så många som bryr sig om mig på riktigt!! Åh fina människor! 
 
Nu ska jag käka lite och runt 4 hade jag tänkt att gå ut och rida :) Tänkte lägga ut lite bommar på banan och fixa lite så jag får något nytt att träna på där :) Pikki och Bärran ska också gå på banan, får se om det blir en sväng på Blackan också.
heheh mitt jobb är livet den här veckan! DISKARE :) Juste har stängt ner min facebook också, så får vi se hur många timmar/dagar jag klarar mig utan att kika in där..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0