Lägger ner

Har haft en asbra dag verkligen, gjorde en av de roligaste sakerna jag gjort ihela mitt liv imorse alltså!!! haha :) & nu på kvällen har jag myst med mina fina vänner och ätit pizza.
 
Men nu tänkte jag bara egentligen säga tack och hej för mig. Jag vill inte blogga längre. Det känns som att jag faktiskt vill ha mitt liv för mig själv ett tag. Inte dela med mig av allt som händer liksom.. haha, man har liksom ingen aning om vilka som läser ens blogg och även om jag inte har speciellt många läsare så har de ändå ökat ganska mycket nu på slutet och det skrämmer mig bara. (haha) Så även om jag absolut inte tar upp allt här som händer i mitt liv så har jag beslutat att sluta skriva.
 
Jag har så mycket hästar just nu & kanske jobb från och med nästa vecka och då finns det INTE en chans att jag skulle hinna sitta och skriva massa saker på datorn, så nu säger jag tack & hej för mig så länge :) 
 
plingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0