Lista

Fullständigt namn? Emelie Louise Stenström
Vad betyder ditt namn? Jag har ingen aning faktiskt!
Vem bestämde vad du skulle heta? Mamma & Pappa
Har du smeknamn? Ja, tyvärr inte det finaste... Stenis haha
Om du har ett, vem gav dig det? Några killar i min förra klass.
Är du singel? japp
Hur gammal är du? 19
Ögonfärg? Blå-gröna
Skostorlek? 39
Längd? 172
Ärligt, vad tycker du är bäst med dig själv? Jag vill att alla ska ha det bra & är nog ganska omtänksam.
Vad får du oftast komplimanger för? Olika, men väldigt ofta mina ögon!
Din sämsta egenskap? Kan ju vara rätt negativ ibland, men det jobbar jag på!
Tycker du själv att du ser bra ut? Ibland haha
Hårfärg? Blond
Hur bor du? På landet på en hästgård
Vad dricker du helst? bubbelvatten
Bästa alkoholbaserade drinken? rosa pantern
Bästa månaden på året? Juli
Bästa dagen i veckan? Fredag
Favoritplagg? ridbyxor är soft!
Favoritdjur? hund & häst
Berättar du allt för dina föräldrar? hahah nej
Flirtar du ofta? Njaaae ;)
Är du slampig av dig? neejdå
Är du elak? Nejrå :)
Är du oskuld? Nepp
Tycker du om någon? tycker om många :)
Skulle du kunna berätta det? haha jaa?
Kan du hålla en hemlighet? Absolut!
Tycker du om Britney Spears? jovars
Har du varit kär i din kusin? hahahhaahha nej aldrig kär
Har du varit på en herrtoalett? har jag säkert!
Har du någonsin gjort någon illa? har väl hänt..
Har någon någonsin gjort dig illa? ja, några gånger sådär ;D
Svär du ofta? Jaa tyvärr
Får du som du vill? Ibland
Prövar du nya saker? Joråå
Har du fuskat på ett prov? Hahah jo men det har jag ju..
Vad har du på dig? ridkläder
Vilken färg har dina byxor? blåa
Vad lyssnar du på just nu? tvn
Hur mår du? har väl mått bättre, men helt ok!
Vad tänker du på just nu? Att jag måste plugga
Hur många läppglans har du? använder inte läppglans
Vad använder du för parfym? Britney Spears den blåa <3
Långa eller korta killar? Långa
Blonda eller brunetter? föredrar brunetter faktiskt!
Ska dom ha långt eller kort hår? Lagomt haha
Är humor viktigt? Joo det är det!
Bad boy eller good guy? bad boy haha men börjar fundera på att hitta en good guy ist ;D
Vilken film såg du senast på bio? TED
Vilken film vill du se helst just nu? twilight part 1
Vad drömde du senast? Haha de vill ni inte veta ;)
Vem pratade du senast i telefon med? Niklas
Vad handlade samtalet om? Han ville prata med mamma!
Är du blyg? näää
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller vanilj? Choklad.
Din första kärlek? Marcus på lekiiiiis
Vill du gifta dig? Jo men det vill man väl kanskee
Hur många barn ska du ha? två
Vad ska dom heta? Lizzie & Alvin haha
Vart ska ni bo? I ett slott
Har du några husdjur? 2 hundar 3 katter
Om ja, vad heter dom? Mitzy Smulan, mosse, pysen och babben
Har du någonsin kysst en kille? jappp
Har du någonsin kysst någon av samma kön? jaop
Vad ska du göra idag? plugga och tagga för jobb imorgon ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0