Lycklig!

Har ridit Nikki & Bärran. Nikki på banan, försökte få henne att slappna av och komma ner i formen och höja ryggen och vara lugn.  Känns faktiskt som att vi börjar komma några steg framåt nu! Hoppade även över några småhinder där jag ville ha henne att vänta på hindret och vara lugn efter. Fina häst.
 
Bärran skrittade jag ut på barbacka i spöregnet, hur mysigt som helst. Sitta där på ryggen och filosfera om livet. Men kom under den tiden fram till att jag faktiskt är väldigt lycklig just nu. En stor anledning till det är antagligen eftersom jag har fått jobb. Känslan av att få tjäna sina egna pengar, och även ha ridningen som en hobby och inte göra det på heltid liksom. Nu när jag kommit hem från jobbet så är det ju jätteroligt att gå ut till stallet och rensa tankarna pyssla och rida. 
 
Men ska verkligen försöka bli mer seriös med allt jag gör. Lägga upp scheman med hästarna, planera mina egna träningspass så att jag håller mig lite fit ;D Men jag älskar verkligen att ha saker att göra och hela tiden ha någonting på gång. 
 
Nu ska jag plugga en stund och sen ska jag byta om och åka iväg på boxningen!
soft blåmärke sen i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0