Miss you

 
Heey, var ute på pw en timma förut! Galet skönt! men måste bara klaga lite mer på äckelpennicillinet som jag tycker jag borde kunna sluta ta nu eftersom jag känner mig bra liksom. Men icke ska väl äta dem i typ 6 dagar till eller nåt, mår ju illa konstant och har världens äckligaste smak i munnen. 
 
Imorgon ska Blackie ridas på morgongen och sen är jag hästledig!!, ska in till kumla på förmiddagen och fixa lite saker på banken, sen ska jag nog hem till min bror och hänga med valpen. Och antagligen sova hos Felicia på kvällen! :)
 
One more night

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ta ett beslut och följ det! ;) <3

2012-10-01 @ 16:14:19
URL: http://spotlighten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0