Onsdag

Tjenare.
 
Glömde visst att publicera mitt inlägg om träningen på Nikki igår, haha herregud så mycket som snurrar i min hjärna just nu. Såg även en kommentar om ngn som tipsade om att testa gouge på Nikki, och det har v faktiskt tänkt att göra men vi har bara inte kommit till skott att köpa någon än :) 
 
Idag var det jobb 09-12;30. Sen körskolan, sen cyklade jag till Tove och Frida och hälsade på miin älskling <3 eftersom pappa var där och skodde. Bra med motion ;)
 
Berry & Fuxen fick ett pass var på banan, lite lätt markarbete. Tog även en PW med berry ut i skogen sen, Livet!
 
Kvällen har jag spenderat med maah bäst fräänd, Åt kycklingwok på Saigon & kollade på bio. Så mysigt! För övrigt så måste jag bara tipsa er om filmen vi kollade på TED, Så sjukt jäkla bra var den. Ganska sjuuk humor men ändå så galet rolig!! nästan så jag tänker ge familiy guy en chans efter att ha sett denna!!
 
Nu måste jag verkligen soooooova jobb 07;30-16 imorgon, wehooo tagggga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0