Tisdag

JAG ORKAR INTE MÅ ILLA LÄNGRE

wääh, bara att stå ut de tre sista dagarna av min penicillin kur, haha aldrig att jag tänker bli gravid någonsin, för jag kommer säkert må så här äckel illa i 9 månader. ALDRIG I LIVET!! haha.
 
Har iaf haft en sjukt bra dag med Sandra som har hjälpt mig med hästarna :) Hon trimmade Petro & Bärran medans jag tog kompis och Nikki :)
 
Sen tränade jag på kvällen med Blackis, duktiga häääst! Idag skötte hon sig så bra idag. Fick några stopp i början men sen var hon så snäll! Hoppade sp fint och fick faktiskt hoppa lite högre idag så jag är supernöjd med henne! :) Juste hennes täcke hamnade på sne i hagen så att hon fick panik och sprang tills hon kom till fetaste vattenpölen där hon bara ramlar omkull och gör värsta kullerbyttan och slog runt i vattenpölen, men hon lyckades ju få av sig täcket iaf.
 
chillade lite på banken igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0