Bilder från min gamla bilddagbok!

tävling med min älskling idag!
peta sista hindret i båda klasserna haha så jävla surt
speciellt eftersom L;an var DM!
men jag är så grymt nöjd!
kan inte annat än att le när jag kommer in på banorna med dig!
det är du & jag vi hör ihop!
allt är så underbart när man bara glömmer bort allt vad prestationsångest nu är & bara går in & gör sitt bästa!
snart 6½ år tsm sånt släpper man inte i första taget.
jag älskar dig min prinsesssa <3
 
<a href="#" class="" onClick="javascript: window.open('/externalLinkRedirect.php?url=http%3A%2F%2Fsoclog.se%2Fp%2Ff.html%3Furl%3Dhttp%3A%2F%2Femeliiestenstrom.blogg.se');">http://emeliiestenstrom.blogg.se</a><br />
bloggen är typ igånggggg&nbsp; &nbsp;
 
finaste hestarna!
men  petros hals i imitt hjärta!
mina älsklingar
 
Vääääääääärldens finaste! bild från filmen som finns på bloggen.<br />
Gud jag har verkligen världens finaste ponny! så check it out ;)<br />
<a href="#" class="" onClick="javascript: window.open('/externalLinkRedirect.php?url=http%3A%2F%2Fsoclog.se%2Fp%2Ff.html%3Furl%3Dhttp%3A%2F%2Fmeemeeliee.blogg.se');">http://meemeeliee.blogg.se</a>
 
nu måste alla kommentera bloggen<br />
<a href="http://soclog.se/p/f.html?url=http://meemeeliee.blogg.se" class="" onClick="javascript: window.open('/externalLinkRedirect.php?url=http%3A%2F%2Fsoclog.se%2Fp%2Ff.html%3Furl%3Dhttp%3A%2F%2Fmeemeeliee.blogg.se');return false;">http://meemeeliee.blogg.se</a>
 
min blogg suuuger, men ni kan ju alltid kolla iaf ;) :)<br />
<a href="http://soclog.se/p/f.html?url=http://meemeeliee.blogg.se" class="" onClick="javascript: window.open('/externalLinkRedirect.php?url=http%3A%2F%2Fsoclog.se%2Fp%2Ff.html%3Furl%3Dhttp%3A%2F%2Fmeemeeliee.blogg.se');return false">http://meemeeliee.blogg.se</a>
 
Petronella i msvA i str&ouml;msta &lt;33333333333333333333
          SAKNAR &lt;333

Idag var jag fortfarande hos becca :D &lt;3 haha  vi sj&ouml;ng singstar  &aring; lite s&aring; :P haha
 
King&acute;s Reggie &lt;333333333333333
 
Nikki&amp; Pompeen :D
&lt;33333333333333333333
 
Min B&auml;&auml;&auml;sta toooook 
&lt;33333333333333333333333333333
 
Underbaraste i mj&ouml;lby -05 &lt;3333333333333333333333333333333333
 
BUSHUNDAR :D
 
S&Ouml;TA UNGAR &lt;33333333
 
Amanda &lt;33 Maja &lt;33 Petronella &lt;33
 
<i> I dag har jag haft Petronella i 4 &aring;r &lt;3 kan inte fatta att tiden g&aring;tt s&aring; fort ? &lt;3 men det &auml;r v&auml;l s&aring; att tiden g&aring;r fort n&auml;r man har roligt :)&lt;3333333 O med dig har man alltid kul &lt;3 Underbara &lt;3
Du &auml;r det b&auml;sta som n&aring;gonsin h&auml;nt mig &lt;3333
Vet inta vad jag skall ta mig till n&auml;r vi ska skiljas ifr&aring;n varandra ? :(
Jag &Ouml;nskar Att Jag Skulle Kunna Ha Kvar Dig F&ouml;ralltid &lt;3333333
</i>


<b> JAG &Auml;LSKAR DIG S&Aring; J&Auml;VLA MKT &lt;3 DET SKA ALLTID VARA DU&amp;JAG VI H&Ouml;R LIXOM IHOP &lt;33333333333333333333333333333333333333333333333333333333 </b>
 
<p><span style="font-size: x-small; color: #333399; font-family: arial;">bra dag i dag! :P f&ouml;rst vare skolan (: helt ok faktiskt ;) matte eng sve o p&aring; svenskan gick vi til bibblan , o n&auml;r vi gick f&ouml;rbi bokia, kom brumbrum ambulansen f&ouml;r dt var n&aring;n som hade ramlat ihop :s l&auml;&auml;skigt ;( han som l&aring;g d&auml;r s&aring;g helt d&ouml;d ut :o </span></p>
<p><span style="font-size: x-small; color: #333399; font-family: Arial;">sen hk dt var braa xD f&ouml;rutom att jag hatar kerstin hon &auml;r st&ouml;&ouml;&ouml;rd :O</span></p>
<p><span style="font-size: x-small; color: #333399; font-family: Arial;">sen med mamma o handla! o sen hem o rida petro :D kn&auml;ppisponny hon var lite sur idag men hoppas dt g&aring;r &ouml;ver tills i morrron xD hihi &lt;3 sen packa jag lite grjer os&aring; :D o nu kollar jag p&aring; du &auml;r vad du &auml;ter ;) haha</span></p>
<p><span style="font-size: x-small; color: #333399; font-family: Arial;">Imorrn blire H&Ouml;GBO :D &lt;33333333333</span></p>
 
<p><span style="font-size: small; font-family: Trebuchet MS;">i H&ouml;gbo :D</span></p>
<p><span style="font-size: xx-small; font-family: Trebuchet MS;">petronella och maja &lt;333</span></p>
 
<em><span style="font-size: x-small;">Hoppa f&ouml;rst ragge i La han fick ett pytttepytttepeet :p men han var helt supeeer annars :D &lt;33333333333<br />sen laget........ vi kom n&auml;st sisst dt var tack vare mig o maria x) hehe men dt var en supersmal kombination som petro lixom inte fatta att hon skulle hoppa (x menmen... tar dt inte s&aring; seri&ouml;st :p vill inte till str&ouml;msholm vi till orsaaaaaaaaa &lt;3 :D b&auml;st &auml;re d&auml;r :D<br />Aja sen msvB med petro ;D jag kom 3:a :D:D:D:D:D:D:D:D::D<br />HON VAR SUPER &lt;333 hade ett pet men dt gjorde inget :P<br /><br />sen hem byta om o vidare till mell&ouml;sa ;D p&aring; 40 &aring;rs fest (: nicenice vare :p menjag tr&auml;ffade ju iaf underbara emelie &lt;3<br />BRA DAG (Y)</span></em>
 
<span style="font-size: small; color: #000000; font-family: arial;"><em><span style="text-decoration: underline;">Of&ouml;rgl&ouml;mlig dag! &lt;3<br /><br /></span></em><span style="font-size: x-small; font-family: arial;">Becca kom hit i dag! :D&nbsp;saknat dig o allt s&aring; mkt :(&nbsp; &lt;3<br />hoppa studsmatta i regnet :D yaao * sen gick vi in o fika (y'<br />sen vare bara ut o rida ;D jag red p&aring; petro o becca p&aring; calle &lt;3<br />vi red &ouml;ver v&auml;gen in i den bra skogen :D haha n&auml;r vi kom till ett g&auml;rde <br />s&aring; jag ba : ey men vafan vi hoppar &ouml;ver diket&nbsp;:D s&aring; gjorde vi det n&aring;gra grr ,<br />men calle blev sur o tv&auml;rnita d&aring; becca ramla av inte en g&aring;ng bara utan <span style="font-size: medium;">2 grr (y'<br /></span><span style="font-size: x-small;">haha ass&aring; jag garva s&aring; jag h&ouml;ll p&aring; o D&Ouml; ! hah jag b&ouml;rja fan o tjuta s&aring; kul det va o becca bara l&aring;g p&aring; ryggen nedanf&ouml;r calle o garva ihj&auml;l sig hon med ! :D hahahahah<br />haaha ja ett gott&nbsp; skratt f&ouml;rl&auml;nger livet TACK becca :D &lt;3<br /><br /><span style="color: #800080;">GRYMT KUL VAR DET ! :DDDD<br /><br />&Auml;lskar dig beeccccoo &lt;33333333333333</span></span></span></span>
 
<p><span style="font-size: small; font-family: Times New Roman;">J<span style="font-size: x-small;">ag o ragge i msvb (rpc) ! :D sista hindret :D<br />o det rosa/gr&aring; man ser , det var d&auml; jag peta med petro xD<br /><br /><br />Foto : Emma klaman &lt;3</span></span></p>
 
<p>Petronelllla s&ouml;tsak &lt;3333333<br />
&nbsp;La :D<br />
&lt;33333333333333333333333333333</p>
 
<p>&Auml;<span style="color: #ff0000; font-family: arial;">LSKLIN<span style="color: #000000;">G</span> <span style="color: #ff0000;">I</span> <span style="color: #000000;">M</span><span style="color: #ff0000;">SV</span><span style="color: #000000;">B<br />
&lt;3</span><span style="color: #ff0000;">&lt;3</span><span style="color: #000000;">&lt;3</span><span style="color: #ff0000;">&lt;3</span><span style="color: #000000;">&lt;3</span><span style="color: #ff0000;">&lt;3</span><span style="color: #000000;">&lt;3</span></span></p>
 
<p>F<span style="font-family: Arial;">luuuuummmmmmmmbiiiiild :D hahaha<br />
&Auml;lsklingsraggs i msvB &lt;33333333333333</span></p>
 
<p>Jag giilllllar <span style="font-family: arial;">biiiiiiilden :D<br />
den &auml;r coooool :D ragge o hans asbigga hovar :D<br />
Min &Auml;lsklingsraggggggggs<br />
&lt;3333333333<span style="color: #ff0000;">33333333333333</span></span></p>
 
<p><span style="font-size: medium;"><strong><span style="font-size: small;"><span style="font-size: x-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="color: #ff99cc;">5</span> s<span style="color: #ff99cc;">a</span>n<span style="color: #ff99cc;">n</span>i<span style="color: #ff99cc;">n</span>g<span style="color: #ff99cc;">a</span>r <span style="color: #ff99cc;">o</span>m <span style="color: #ff99cc;">d</span>i<span style="color: #ff99cc;">g</span> s<span style="color: #ff99cc;">j</span>&auml;<span style="color: #ff99cc;">l</span>v</span></span></span></strong><span style="color: #ff99cc;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: x-small;"><span style="font-size: xx-small;">.<br /></span></span></span></span></span>&nbsp;<br />
<strong><span style="font-size: small;"><span style="font-size: x-small;"><span style="font-size: xx-small;">U<span style="color: #ff0000;">t</span>m<span style="color: #ff0000;">a</span>n<span style="color: #ff0000;">a</span>d <span style="color: #ff0000;">a</span>v<span style="color: #ff0000;">:</span></span></span></span></strong>&nbsp;<span style="color: #000080;">elefanterflyger!</span><br />
<br />
<em>Regler: Skriv 5 sanningar om dig sj&auml;lv som dom flesta inte visste om det och utmana sedan 5 andra. och skriv inte jag utmanar dom som vill utan skriv 5 stycken.<br /></em><br />
<strong><span style="font-size: small;"><span style="font-size: x-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="color: #00ff00;">1</span>.</span></span></span></strong>&nbsp;Jag hatar falska m&auml;nniskor<br />
<strong><span style="font-size: small;"><span style="font-size: x-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="color: #cc99ff;">2</span>.</span></span></span></strong>&nbsp;Jag vill inte d&ouml;!<br />
<strong><span style="font-size: small;"><span style="font-size: x-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="color: #ff00ff;">3</span>.</span></span></span></strong>&nbsp;Jag saknar min mormor &amp; morfar v&auml;ldigt mycket :( &lt;3<br />
<strong><span style="font-size: small;"><span style="font-size: x-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="color: #33cccc;">4</span>.</span></span></span></strong>&nbsp;Jag har typ tv&aring;ngstankar x)<br />
<strong><span style="font-size: small;"><span style="font-size: x-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="color: #800000;">5</span>.</span></span></span></strong>&nbsp;Jag &auml;r m&ouml;rkr&auml;dd :/<br />
<strong><span style="font-size: small;"><span style="font-size: x-small;"><span style="font-size: xx-small;"><br />
J<span style="color: #c0c0c0;">a</span>g <span style="color: #c0c0c0;">u</span>t<span style="color: #c0c0c0;">m</span>a<span style="color: #c0c0c0;">n</span>a<span style="color: #c0c0c0;">r</span>:</span></span></span></strong>&nbsp;<br />
Maja Nyman<br />
Sandra Olsson<br />
Rebecca Wikstr&ouml;m<br />
Emma Klaman<br />
Kristin Olsson</p>
 
<p>haha nikki g&aring;r till attack :D hahah</p>
 
<p><span style="font-family: arial;"><span style="font-size: x-small;">Sk&ouml;&ouml;n dag ! :)<br />
orkade inte skolan s&aring; jag var hemma ! :)<br />
har vart ute o mockat o lite s&aring; ,<br />
najjjs iaf ;)<br />
snart ska jag ner till &ouml;rsta !:D<br />
ungh&auml;sthoppning ;)<br />
<br />
<br />
sen ikv blire o rida calle &amp; fjonken :)<br />
bl&aring;ser ju sjukt mkt nu ;o<br />
o d&aring; blir fjonken s&aring; kn&auml;pp ;)<br />
<br /></span><span style="font-size: x-small;"><span style="color: #808080;">nu ska jag kiiila!<br /></span>Pusssssss :*<br /></span></span></p>
 
<p><span style="color: #ff00ff;"><span style="text-decoration: underline;">Yankiebard<br />
<br />
<br />
<span style="font-size: xx-large;">RebeccaEklind !<br />
<span style="font-size: small;">har bytt namn till<br /></span>Lilla&nbsp;Beccal fadjiii ! :)))<br />
<span style="color: #000000;">&lt;3</span><br /></span></span></span></p>
 
<p><span style="font-size: xx-small; font-family: times;"><span style="text-decoration: underline;">dagarana har vart b&auml;st ! &lt;3<br />
<br />
v</span>arit med beccca p&aring; t&auml;vling i g&aring;r o i dag ! :D<br />
har g&aring;tt superbra f&ouml;r henne !!&nbsp; 4 fel i b&aring;da klasserna i g&aring;r !<br />
och i dag var hon 3:a i La +5 :D:D:D:D<br />
ni var b&auml;&auml;&auml;st :D &lt;3&lt;3&lt;3<br />
<br />
har vart helt j&auml;vla sjukt kul ! haha f&ouml;rutom n&aring;gra grejjer :<br />
n&auml;r jag &aring;kte inlines o becca skatebord s&aring; f&ouml;jde hennes lillebror med p&aring; inlines ocks&aring; !<br />
o han jagade mig , f&ouml;r han skulle sjkuta en innebandyboll p&aring; mig :( HAHA xD<br />
o beccca &auml;r ju s&aring; skillad o ramlar ocks&aring; x]<br />
och att pelle bet p&aring; min hand s&aring; jag fick ett &auml;ttelitet bl&aring;m&auml;rke xD<br />
<br />
n&auml;r vi &aring;kte hem hade vi f&ouml;&ouml;&ouml;&ouml;r kuuul x]<br />
vi vinka typ till alla bilar o p&aring; typ hundra bilar s&aring; vare ingen som vinka tillbaks<br />
vi vet inte om det var en tant som gjorde det lr inte xD<br />
men sen kom en cyklist , s&aring; d&aring; provade vi vinka till den :D<br />
o vet ni vad ?? han vinkade tillbaka :O HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH<br />
han var iaf sn&auml;llll (a'<br />
<br />
fyyy faaan va kul det har vart xD<br />
<br />
&auml;lskar dig becccca &lt;3&lt;3&lt;3&lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-size: x-small; font-family: times;">MONGOFOTOGRAF :))))<br />
<br />
Dagarna har vart suuuper ! :D<br /></span><span style="font-size: xx-small;">&nbsp;<span style="font-family: times;">och johanna &auml;r guuld :) fyfan f&ouml;r b&auml;st &auml;rdu !&lt;3<br />
det var l&auml;nge sen jag skrattta s&aring; mkt som de h&auml;r dagarna xD ditt cpbarn :))<br />
och i g&aring;r skrittade vi ut en sv&auml;ng p&aring; yanne o ragge &lt;3 myyyys .. :)<br />
osen i dag har vi vart p&aring; &ouml;rsta o byggt bana :) fast innan det s&aring; red jag alla tre :D<br />
dooom &auml;r B&auml;&auml;&auml;&auml;&auml;&auml;&auml;st &lt;3&lt;3&lt;3<br />
jag o johanna hoppa banan 2 grr sj&auml;lva xD hahah och jag vann :))) f&ouml;r johanna stoppa o jag var nolla :D<br />
hahahahahah xD sen n&auml;r vi kom hem &aring;kte johanna hem :(( haha , men det var sent o hon skulle&nbsp; hem o rida<br />
o packa o allt :)<br />
efter hon &aring;kt badade jag yanne o fl&auml;ta manen ;) o packa o sm&ouml;rjde alla saker !<br />
jag &auml;r duuuuuktiiiiiig&nbsp; :)))<br />
<br />
i morgon blire Lc Lb p&aring; yanne :D &lt;3&lt;3&lt;3<br />
<br />
o grattis pappa p&aring; f&ouml;desedagen ..</span></span></p>
 
<em>Julia Carlbom gjorde denna bild &aring;t mig :]] &lt;3<br />
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; tack<br />
<br /></em>
 
<p><span style="font-size: small; color: #ff0000; font-family: arial black;">J<span style="color: #000000;">a</span><span style="color: #ff0000;">g</span> <span style="color: #000000;">s</span><span style="color: #ff0000;">k</span><span style="color: #000000;">u</span><span style="color: #ff0000;">l</span><span style="color: #000000;">l</span><span style="color: #ff0000;">e</span> <span style="color: #000000;">a</span><span style="color: #ff0000;">l</span><span style="color: #000000;">d</span><span style="color: #ff0000;">r</span><span style="color: #000000;">i</span><span style="color: #ff0000;">g</span> <span style="color: #000000;">k</span><span style="color: #ff0000;">l</span><span style="color: #000000;">a</span><span style="color: #ff0000;">r</span><span style="color: #000000;">a</span> <span style="color: #ff0000;">m</span><span style="color: #000000;">i</span><span style="color: #ff0000;">g</span> <span style="color: #000000;">u</span><span style="color: #ff0000;">t</span><span style="color: #000000;">a</span><span style="color: #ff0000;">n</span> <span style="color: #000000;">d</span><span style="color: #ff0000;">i</span><span style="color: #000000;">g</span><span style="color: #ff0000;">!</span> <span style="color: #000000;">&lt;</span><span style="color: #ff0000;">3</span><span style="color: #000000;">3</span><span style="color: #ff0000;">3<br />
<span style="font-size: x-small; font-family: trebuchet ms;">du &auml;r den <strong>B&Auml;STA</strong> ponnyn man kan ha !<br />
<span style="color: #000000;">du &auml;r en av f&aring; som st&auml;ller upp n&auml;r allt &auml;r skit!<br /></span><span style="color: #ff0000;">du gn&auml;ggar varje g&aring;ng jag kommer i din n&auml;rhet ! &lt;3<br /></span><span style="color: #000000;">jag &auml;r s&aring; himla glad av alla &aring;r med dig ! &lt;3<br /></span><span style="color: #ff0000;">inget skulle kunnat gjort mig lyckligare ! &lt;3<br /></span><span style="color: #000000;">jag hoppas att vi alltid kommer att vara tillsammans !<br /></span><span style="color: #ff0000;">ingen verkligen <strong><span style="text-decoration: underline;">INGEN</span></strong> kommer kunna ta din plats.<br /></span><span style="color: #000000;">d&auml;rf&ouml;r kommer jag beh&ouml;va dig f&ouml;ralltid ! &lt;3<br /></span><span style="color: #ff0000;">snart 5 &aring;r tsm , och mer kommer det att bli ! &lt;333<br />
<br /></span><span style="font-size: large; color: #000000;">j<span style="color: #ff0000;">a</span><span style="color: #000000;">g</span> <span style="color: #000000;">&auml;</span><span style="color: #ff0000;">l</span><span style="color: #000000;">s</span><span style="color: #ff0000;">k</span><span style="color: #000000;">a</span><span style="color: #ff0000;">r</span> <span style="color: #000000;">d</span><span style="color: #ff0000;">i</span><span style="color: #000000;">g</span></span></span></span></span></p>
 
<p><span style="font-size: x-large; color: #ff0000; font-family: arial;">bara f&ouml;r att jag har v&auml;rldens s&ouml;taste, b&auml;staste &amp; sn&auml;llaste ponny<br />
&lt;333</span></p>
 
<p><span style="font-size: x-small;">f&ouml;rsta gipset :s</span></p>
 
<p><span style="color: #800000; font-family: arial;">Tr&auml;nade med min pluttt nyss ! ;D<br />
giiiick suuperduuuper ! :)))<br />
foten k&auml;ndes ganska bra !<br />
hoppade en liten bana p&aring; 1m - 110 :)<br />
o hon hoppa super o lyssna n&auml;stan f&ouml;r mkt hihi ! &lt;3<br />
tr&auml;ffade nicolsan ocks&aring; ! &lt;3<br />
Petronella - ingenting utan dig &lt;3</span></p>
 
<p><span style="color: #ff0000; font-family: arial;">(inte s&aring; fin bild p&aring; mig . men kolla min &auml;lsklings bakben :O &lt;33<br />
&aring;kte till grodden i dag ok&ouml;pte nya sk&auml;r till klippmaskinen!<br />
sen mberg o k&ouml;pte lite s&aring;saker ..<br />
sen hem o klippa fjonken &lt;3<br />
s&aring; nu &auml;r hon superfin tills i morgon &lt;3<br />
sen &aring;kte vi ner o red , gick j&auml;ttebra!<br />
hon var super som vanligt!<br />
sen hem o fixxxa henne (a) &lt;33<br />
sen har jag packat allt o sm&ouml;rjjt allt inf&ouml;r imorn ! &lt;3<br />
o sen goosaa jag lite med ragge o yannebanan &lt;3<br />
sen nu kom jag in ! vart ute o fodrat &lt;3<br />
s&aring; taggat inf&ouml;r enk&ouml;ping imorgon! :D<br />
plus att jag f&aring;r tr&auml;fffaa min s&ouml;taste jullebulle &lt;3&lt;3<br />
Puuuuuuuuussssssssssssssss &lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-size: x-small; font-family: times;"><span style="font-size: xx-small;">STOCKHOLM 08</span><br />
Twiiiin, David osen typ jag ;)</span></p>
 
<p><span style="font-size: x-small; font-family: arial;"><span style="font-size: xx-small; color: #ff0000; font-family: Times;">vad skulle jag g&ouml;ra utan dig ! du &auml;r s&aring; yeah yeah waoow waoow min s&ouml;tnos &lt;3</span><br />
<br />
b&auml;ttre sent &auml;n aldrig ;)<br />
idag var det f&ouml;rst skola!<br />
det var faktiskt j&auml;vligt chilll :)<br />
hade redovisning p&aring; so,n .<br />
ja hade ju inte b&auml;sta teamet,<br />
men vi gjorde det iaf .<br />
f&ouml;rutom den&nbsp;d&auml;r kaffiren xD<br />
hon v&aring;gade inte prata inf&ouml;r klassen :s<br />
men vi klarade oss bra utan henne :D<br />
sen heeem! ut o mmocka 3 boxar o ta in<br />
ponnyerna &lt;3 hah , yanne ville inte komma<br />
in eller han stod typ 2 m ifr&aring;n mig i kanske 5 min<br />
o bara kolla p&aring; mig :o ich jag hade bara foppatoffler ,<br />
s&aring; det var ju lixom inte bara g&aring; ut o h&auml;mta han ,<br />
men tillslut n&auml;r jag var p&aring; v&auml;g att g&aring; in f&ouml;r jag var sur -.-<br />
d&aring; kom han :D hahaha &lt;3<br />
sen in soova 20 min typ :)<br />
sen ner o k&auml;ka !<br />
sen upp o sova igen x)<br />
2 timmar :D haha asnajjjjs,<br />
s&aring; nu &auml;r jag lite sm&aring;tt pigg :D<br />
pussss<br /></span></p>
 
<p><span style="font-size: small; color: #ff0000; font-family: arial;">&Auml;lskling :'(<br /></span><span style="font-size: xx-small; color: #000000;"><span style="font-family: arial;">ig&aring;r h&auml;nde det vi fortfarande inte tro ..<br />
vi vet att du kanske inte ville leva mer ,men att g&ouml;ra s&aring;d&auml;r<br />
det &auml;r inte sn&auml;llt mot ngn :'((<br />
fatta hur mkt jag kommer att sakna diiiiiig &auml;lskling &lt;3<br />
det var allts&aring; ig&aring;r en kvart innan 2009 du valde att fara till himlen.<br />
det var en kvart innan 2009 du hoppade ner fr&aring;n andra v&aring;ningen i trapphuset<br />
ner p&aring; betonggolvet!<br />
jag hoppas att du kommer f&aring; det bra!<br />
och jag kommer sakna dig v&auml;ldigt mycket. &lt;333333333333<br />
det var allts&aring; en kvart innan 2009 min mobil tog livet av sig :'''''''''''''(</span><br />
<br />
<span style="font-size: large;">RIP &Auml;LSKLING &lt;333333<br /></span><br />
HAHAHAHAHAHAHAHAH !<br /></span></p>
 
 
<p><span style="font-family: helvetica;"><br />
mitt &Auml;nglaaaaah&aring;&aring;&aring;&aring;&aring;&aring;&aring;r (aa'<br />
HAHAHHH</span></p>
 
<p><span style="font-size: xx-small; font-family: arial;">jag och min b&auml;staste &auml;lskling &lt;3</span></p>
 
<p><em><span style="font-size: x-small; color: #ff00ff; font-family: comic sans ms;">&Auml;lskling ! &lt;3<br />
johanna tog bilden idag :D hha :)<br />
hurtiga som fan var vi :D<br />
har typ g&aring;tt en mil idag ! :o hahah &lt;3<br />
sen gick vi till &ouml;rsta ocks&aring;! xD<br />
m&ouml;te d&auml;r sen hem o dega x)<br />
<br />
puss<br /></span></em></p>
 
<p><span style="font-size: small;">Mobilbilder ! &lt;3<br />
Mitzy n&auml;r hon var bebis<br />
s&aring; sjukt s&ouml;&ouml;&ouml;&ouml;&ouml;t &lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-size: small; font-family: comic sans ms;">Kom precis in efter o ha varit ute i stallet o ridhuset o stallet igen x)<br />
red petro f&ouml;rst hon gick suprans ! (y) B&auml;sta Ponnny ! , hoppade &ouml;ver sm&aring;<br />
block o hon ladda som tuuusan haha ;D ska bli s&aring; kul o t&auml;vla med hennnne :D &lt;3&lt;3&lt;3<br />
__<br />
sen yanne !&nbsp; jag orkade inte vara s&aring; seri&ouml;s , men han gick asbra &auml;nd&aring; :O<br />
d&aring; n&auml;r jag inte orka s&aring; jobba han p&aring; som tusan o var j&auml;ttelugn :o<br />
s&aring; jag hoppade &ouml;ver lite block med hnm ocks&aring; ! ,<br />
o han var j&auml;ttefin i handen o h&ouml;ll samma gallopp &auml;nda fram ,<br />
lixom han brukar ju b&acute;vara jobbig men han var verkligen helt j&auml;vla b&auml;st !!!<br />
s&aring; det k&auml;nns super !<br />
SNART VETLANDA OCKS&Aring; !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br />
&Auml;lsklingar &lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-size: small;"><span style="color: #800080;"><span style="font-family: comic sans ms,sans-serif;">Kom hem&nbsp;fr&aring;n tr&auml;ningen f&ouml;r en stund sen,<br />
yanne gick super! eller ska jag kalla han FRANK ? haha sk&ouml;naste nellie x)<br />
men vi hoppade o gjorde lite sv&auml;ngar os&aring;! hoppade inte alls s&aring; h&ouml;gt,<br />
men han g&ouml;r verkligen det jag ber han s&aring; det k&auml;ndes super!<br />
s&aring; nu f&aring;r vi ladda inf&ouml;r kumla n&auml;sta helg ! :D<br />
&lt;33</span></span></span></p>
 
<p><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;"><strong><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: medium;">10 FAVORITER</span><br /></span></span></span></span></span>Dialekt</strong>: mj&ouml;lbyska ;)<br />
<strong>Mat:</strong> fl&auml;skfil&eacute; klyftpotatis bearneises&aring;s &amp; Ketchup<br />
<b>L&aring;t:</b> hmm&nbsp; typ happy ending :)<br />
<b>Film:</b> a cinderella story Camp Rock :)<br />
<b>Tecknad figur:</b>&nbsp;bubblan i power puff pinglorna:)<br />
<b>Sport:</b> ridning ofc &lt;3<br />
<b>Komiker</b>: bj&ouml;rn gustavsson :)<br />
<b>Veckodag:</b> fredag,l&ouml;rsag :)<br />
<b>Glassmak:</b> hallonsorb&eacute;<br />
<strong>Soloartist:</strong> pink :)<br />
<br /></span><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><b><span style="font-size: medium;">9 F&Ouml;R TILLF&Auml;LLET</span></b><br /></span></span></span></span></span><b>Hum&ouml;r</b>: glad,tr&ouml;tt :)<br />
<strong>Tanke:</strong> jag m&aring;ste plugga ?<br />
<b>Kl&auml;der:</b>&nbsp;jeans tshirt<br />
<b>Bakgrund</b>: petrornella &amp; jag &lt;3<br />
<b>K&auml;nsla:</b> tveksam<br />
<b>Tid:</b> 22:22<br />
<strong>B&auml;sta sak:</strong> mina h&auml;star &lt;3<br />
<strong>Irritationsobjekt:</strong> allt i skolan<br />
<br /></span><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><b><span style="font-size: medium;">8 F&Ouml;RSTA</span></b><br /></span></span></span></span></span><b>B&auml;sta v&auml;n:</b> erica carlsson<br />
<strong>Husdjur:</strong>&nbsp;H&auml;star &amp; Hundar &lt;3<br />
<b>Utlandssemester:</b> fuerte ventura , elr ja danmark f&ouml;rst ,<br />
<b>Piercing:</b> &ouml;ronen<br />
<strong>F&ouml;r&auml;lskelse:</strong> hahahaha f&ouml;r&auml;lskelse i lekis naae<br />
<strong>CD skiva:</strong> typ spice girls<br />
<b>Bil:</b> har inte f&aring;tt ngn ;)<br />
<b>Ord:</b> gagagag mamamma ? ahaha<br />
<br /></span><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><b><span style="font-size: medium;">7 SENASTE</span></b><br /></span></span></span></span></span><b>Telefonsamtal:</b> mamma<br />
<b>Mat:</b> korvstroganoff o spagetti<br />
<strong>Dryck:</strong>bubbelvattten<br />
<b>Biltur:</b> hem fr&aring;n sk&ouml;llerta nyss ;)<br />
<b>Tv-program</b>: v&aring;rt br&ouml;llop i era h&auml;nder ;)<br />
<b>Spelad l&aring;t:</b> ehm , ngn p&aring; radion ;)<br />
<b>K&ouml;pta kl&auml;desplagg:</b> kommmer inte ih&aring;g xd<br />
<br /></span><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;"><b><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: medium;">6 HAR DU N&Aring;GONSIN</span><br /></span></span></span></span></span>Dejtat n&aring;gon av dina b&auml;sta v&auml;nner:</b> nej<br />
<b>Brutit mot lagen:</b> jad&aring; ;)<br />
<b>Blivit arresterad:</b> nixxx<br />
<b>Badat naken</b>: ja n&auml;r jag var&nbsp;&nbsp;liten ;) hahah<br />
<strong>Varit med p&aring; TV:</strong> ah :p<br />
<strong>Varit med i tidningen:</strong>&nbsp;japps flera grr :)<br />
<br /></span><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><b><span style="font-size: medium;">5 NEJ TACK</span></b><br /></span></span></span></span></span><b>Skol&auml;mne:</b> allla ?<br />
<b>Mat:</b> lever &amp; annant skit<br />
<b>Musik:</b> konstig schalla schallla musik ;)<br />
<b>Dryck:</b> v&aring;rat vatten hemmma<br />
<strong>Djur:</strong> spindlar o ormar<br />
<br /></span><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><b><span style="font-size: medium;">4 SAKER</span></b><br /></span></span></span></span></span><strong>Du g&ouml;r n&auml;r du har tr&aring;kigt:</strong>&nbsp;typ kolllar p&aring; tv ;P<br />
<strong>Du gjorde ig&aring;r kv&auml;ll:</strong> duscha<br />
<b>Du kan h&ouml;ra just nu:</b> tvn<br />
<strong>Du inte kan leva utan:</strong> <span style="font-size: small;">PETRONELLA &lt;3</span><br /></span><b><br />
<span style="font-family: trebuchet ms,geneva;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: medium;">3 PERSONER</span><br /></span></span></span></span></span>Du kan ber&auml;tta allt f&ouml;r:</span></b><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;">&nbsp;Rebecca Sofia Johanna &lt;3<br />
<b>Du tycker om</b>:&nbsp;masssssssssssssa<br />
<b>Du inte gillar:</b> n&aring;ra stycken<br />
<br /></span><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;"><b><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: medium;">2 VAL</span><br /></span></span></span></span></span>Coca Cola eller Fanta</b>: coca cola<br />
<b>Hund eller katt</b>: hund !<br />
<br /></span><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;"><strong><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: medium;">1 - &Ouml;NSKAN</span><br />
bli rik som fan !</span></span></span></span></span></strong></span></p>
 
<p><span style="font-size: x-small; font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Jag &auml;r s&aring; glad att jag har dig &lt;3<br />
<br />
<span style="color: #ff0000;"><span style="font-size: large;">I love you &lt;3</span></span></span></p>
 
<p><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;"><span style="font-size: small;">Jag &amp; Alice kom 2a i v&aring;ran f&ouml;rsta t&auml;vling i folkatorp ! &lt;3<br />
fattta vad lycklig jag var ! &lt;33333</span></span></p>
 
<p><span style="font-size: small; font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Jag var s&aring; lycklig ! &lt;3<br />
kolla vad liten jag var :)<br />
alice var lixom 124 xD<br />
jag &auml;lskar diiiig&lt; 3333333333</span></p>
 
<p><span style="font-size: small; font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Kolla va vi kunde ;) hahahhah<br />
&auml;lskling &lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-size: small; font-family: arial,helvetica,sans-serif;">&Aring;h &Auml;lskling ! t&auml;nk om jag kunde var s&aring; d&auml;r liten igen :o<br />
det d&auml;r var typ bland mina f&ouml;rst Lc;er :)<br />
det var en a1;a kolla n&auml;sta ild hur det gick ! :D<br />
petronella jag har alltid sagt att det ska vara vi &lt;3<br />
&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-size: medium; font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Ser ni skillnaden ?<br />
dida jag &auml;lskar dig &lt;3</span></p>
 
<em><span style="color: #222527; font-family: Trebuchet MS;"><span style="text-decoration: line-through;">Jag hatar att inte kunna lita på folk<br />
<br />
<br /></span></span></em>
 
<p><span style="font-size: x-small; font-family: trebuchet ms,geneva;">Människans bästa vän ,<br />
thats true!<br />
jag älskar dig nikkipikki &lt;3</span></p>
 
 
<p><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;">emelie, du kommer dö vid 87 års ålder.<br />
<br />
<b>Dödsorsak:</b><br />
Du spelar bort din partner, dina barn och dina underkläder på hästar. Du hoppar framför första bästa tåg.</span><br /></p>
 
<p><span style="font-family: book antiqua,palatino;">Älskling Älskling älskliiing &lt;3<br />
Varit på läger i örsta sen i måndags ! :)<br />
men jag tränade bara tis-ons :)<br />
petro gic superbra verkliigen !<br />
Hoppade hur jävla fettiiigt superbraa idag !<br />
även oom jag klanta mig lite xd &amp; o bara tog tog o missa benen<br />
.. så gjorde jag typ ett par grr haha ! men jävlar vad hon hoppa asså ! :)<br />
oh på trippeln :oooo omg jävlar vilket språng&nbsp; kmr bild ..<br />
hon bara tog tag i hindret o hopppa av asstort haha :D<br />
<br />
Becca &amp; Majsan kom och var med ! :D<br />
jävlar vad kul det var igår kväll hahahah , jaag doooooog xd<br />
johanna &lt;3<br /></span></p>
 
<p><span style="font-family: book antiqua,palatino;">djurplågerri fan :o hahah'<br />
petro hoppa av ett galoppsprång förtidigt :ooo<br />
så då landa hon mitt i " vattengraven" haha knäpppis !<br />
men hon skullr lixom ta ett till o hoppa av för då dkulle det blivit asbra , '<br />
men då bah ; tjoooooooooohejjj ; D vi leker ett flygplan som störtar ner i vattnet (yyy'<br />
haha<br />
bästaaaaa &lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;">Taaack för superroliga dagar alla !<br />
ni är VERKLIGEN bäst !<br />
men kvällen igår , oslagbar (y'<br />
HHAHAHAHHAhAhHAHAHAH xd<br />
<br />
kände för en bild på min älskade tokis !<br />
hon ser ju inte allt för glad ut .. men det var hon haha :D &lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-size: small;">Bästa vän &lt;3<br />
<br />
du är verkligen bäst !</span></p>
 
<p><span style="font-size: large; font-family: trebuchet ms,geneva;">Borlänge hela helgen!<br />
<span style="font-size: medium;">Resultat ;<br />
<span style="font-size: small;">Fredag - La msvb<br />
La - 0+0 fel 4a ! &lt;3 han var bäst som vanligt &lt;3<br />
Msvb - 0+0 fel , bästa som vanligt igen &lt;3 och vi <span style="color: #000080;">V</span><span style="color: #ffcc00;">A</span><span style="color: #000080;">N</span><span style="color: #ffcc00;">N</span> !<br />
äntligen det där jävla globenkvalet :'D &lt;3 äskliiiing &lt;3<br />
Lördag - MsvA - 16 fel , men resultatet är sämre än rundan ,<br />
han var ju super som vanligt men jag red som ett ARSEL ;s<br />
så jag är så stolt över han som ändå inte fega ur utan fortsatte&nbsp;precis som vanligt ! så jag fick 12 fel på en kombination o det var BARA mitt fel , menmen , jag är supernöjd med hela helgen! för han har vart så jävla underbar (a) finns ingen som hoppar som du älkling &lt;3</span></span></span></p>
 
<p><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;">nyss har bästa becca åkt hem :( vi fixa till ragge idag &amp; tog lite kort på honom !<br />
har man inte världens finaste ponny :')<br />
du är så tokigt jävla fin &lt;3<br />
det kommer bli så svårt att skilljas från dig ,<br />
veta att jag aldrig mer få se dig .<br />
det känns som en drömm , att jag ska kunna vakna upp &amp; att du skulle må bra ,<br />
men så kommer det inte att bli ..<br />
JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET :'( &lt;3<br />
&lt;3&lt;3&lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&lt;3&lt;3&lt;3<br />
&lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&nbsp; &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&lt;3<br />
&lt;3&nbsp; &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&lt;3&lt;3<br />
&lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&lt;3&nbsp; &lt;3<br />
&lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3 &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&nbsp; &lt;3&lt;3&lt;3&lt;3<br />
<br />
<br />
älskling &lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-size: small; font-family: trebuchet ms,geneva;">skolan idag ! det var najs , blir roligare för varje dag faktiskt ! , matten var ju lite rolig idag x) jag , oscar , petter &amp; angelica , vi hade typ fel på alla hahah ,<br />
sen så sluta vi typ halv 1 :) najjjs<br />
<br />
nu ska jag kolla på tv en stund sen träning ikv ! :) &lt;3<br />
<br />
sakanar ragnar så jävla mkt :'( &lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;">Om alla bara visste hur mycket du betyder för mig,<br />
jag älskar dig så jävla mycket &lt;3<br />
min prins &lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-size: medium;">JAG ÄR STÅLMANNNEN :O</span></p>
 
Snacka om bildbomb!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Nu när jag ser bilder på Yanne så måååste jag bara berätta hur han har det! Han har ju kommit till en liten tjej som rider dressyr, nyligen var han på träningsläger för en OS-ryttare och fick massa beröm, dom typ älskar honom och ger honom morötter varannan halvtimma bara för att han är så söt, har matchande utrustning vaaarje dag och jag har fått flera bilder där han rids sådär otroligt fint i låg fin form och ser huuur harmonisk ut som helst! Tänkte bara ifall du ville veta, haha, tycker inte han kunde fått det bättre än såhär :')

2012-09-04 @ 08:13:16
URL: http://cooorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0